Werken met Tropaz
Nadat u de app hebt geinstalleerd kunt u uw INR uitslagen en uw doseerschema’s insturen en terugzien. U kunt hier ook uw doseerkalender uitprinten. Daarnaast kunt u snel en eenvoudig uw vragen of berichten doorgeven aan de trombosedienst.
Bijvoorbeeld:
- een vakantie
- een wijziging in de medicijnen die u gebruikt
- een operatie of ingreep die u moet ondergaan
- vragen stellen over uw dosering of een opmerking maken
Waar nodig ontvangt u via Tropaz een bericht van de trombosedienst.
Onze medewerkers bekijken en verwerken op werkdagen tot 16.00 uur de binnengekomen berichten.
U krijgt zo spoedig mogelijk antwoord. Berichten die na 16.00 uur of in het weekeinde worden gestuurd worden de eerstvolgende werkdag verwerkt.
E-learning
U kunt hier een elearning volgen om bekend te worden met de werking van Tropaz.
Tropaz webversie (voor de PC)
https://documentatie.asolutions.nl/e-learning/trodis/tropaz/v1/#/
Tropaz app (voor tablet en telefoon)
https://documentatie.asolutions.nl/e-learning/trodis/tropaz/app/v1/#/
Problemen?
Ondervindt u problemen met het inloggen op Tropaz, het resetten van uw wachtwoord voor Tropaz of de Tropaz-app? Neem contact op met de helpdesk van A-Solutions Healthcare.
T: 088-9950015
Bereikbaar iedere werkdag van 9.00-12.00 uur en van 13.00-16.00 uur
U kunt de helpdesk ook via mail bereiken tropaz@asolutions.nl